reklama

Na čo je stranám "facák" ?

Túto otázku si kladiem celkom dlho. Niektoré ako S.a.S. sa aj vďaka "oblbovaniu" voličov na tejto socialnej sieti dostali do parlamentu a do vlády. Ale na čo ho teraz využívajú som sa mohol presvedčiť asi pred mesiacom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Keďže mám podozrenie na korupciu na jednom bratislavskom stavebnom úrade, snažil som zistiť na koho sa v tejto veci môžem obrátiť. Napokon, všetky aktuálne politické strany sa hrdia tým, ako bojojú s korupciou. Chcel som na fan page stránkach 4-och najväčších politických strán napísať svoju otázku: "Na koho sa môžem obrátiť pri podozrení z korupcie?". A prečo chcel? Pretože niečo napísať na fun page stránkach SDKÚ-DS ani nie je možné. Tu môže fanúšik SDKU-DS len čítať občas trápne informácie ako nás zase zdaní táto krajina. KDH je presne to isté. Je to určitá úchylka strán, ktoré majú v názve "kresťanské"?. Neviem, či to mám chápať tak, že sa boja toho, čo im volič a občan tejto krajiny napíše na ich verejnú nástenku. Na fan page Sloboda a Solidarita, sa písať sice dá, ale aby bolo vidieť váš text a mohli ste ho písať, potrebujete prepnúť stránku do režimu najnovšie. S.a.S. však ako sa zdá, na tieto otázky a podnety občanov nereaguje. Teda v podstate škoda námahy. Keďže však SMER-SD je takou silnou stranou v parlamente a má veľkú voličskú základňu chcel som napísať aj tejto strane, len som akosi nemohol nájsť túto stanu na facebook-u. Nakoniec som zistil, že aj Robo a ostatni sú už na facebooku a podarilo sa mi nájsť ikonku Facebooku, teda miesto, cez ktoré som sa dostal na ich fan page. Žiaľ, musel som sa stať ich fanúšikom, aby som im mohol napísať svoju otázku. Takže len položenie otázky sa podarilo zrealizovať na 50%. Myslíte, že mi niekto odpovedal? Zo SMERu nikto, hlavne keď niekto pod menom Rober Fico píše 2 príspevok nad mojou otázkou o tom, ako im začína fan page opäť fungovať a že Fico a Kaliňák budú odpovedať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Facebook fan page strany SMER
Facebook fan page strany SMER 

A čo odpoveď z S.a.S. ? Tiež nikto z predstaviteľov nereagoval. Dostal som síce odpoveď - mailovú adresu od jedného fanúšika strany, keďže však práve z tejto strany nikto nereagoval, pochybujem, že by mi reagovali na mail. Šup a už by bol v SPAMe.

Facebook fan page  S.a.S.
Facebook fan page S.a.S. 



Takže na záver, moje očakávanie, že mi do cca 3 hodín niekto napíše a pokúsi sa niečo riešiť bolo naozaj prehnané. Volič kohokoľvek už nikoho nezaujíma, a tak isto žiadny jeho problém. Dobrý je len na platenie daní tomuto štátu, ktorý ako sa zdá, podporuje korupciu. Smutná to realita tejto krajiny. A vážení, facebook je o komunikácii, nie o tom, že kašlete na položené otázky voličov. Plateniu daní zdar.

Peter Řehánek

Peter Řehánek

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Bratislavčan, Vrakunčan, Online marketérPeter Řehánek Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu