reklama

Zuno neche vaše peniaze

Aj tak by sa dala charakterizovať moja posledná skúsenosť s internetovou bankou Zuno. Pred asi dvoma týždňami som sa pýtal na fan page Zuno na facebooku či si môžem otvoriť nový druhý účet v Eur a tým získať 10€ bonus.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Na moje prekvapenie som dostal odpoveď, že si nemôžem založiť nový účet v EUR ak už jeden na svoje meno založený mám. Ako dôvod uviedli, že sa účet viaže na rodné číslo a nemôžu na to isté rodné číslo otvoriť ďalší účet. Bral som to ako zlý vtip najmä preto, že mi nejde o ich 10€ bonus pre nového zákazníka, ale že účet jednoducho potrebujem. Napadlo ma zároveň, či na facebooku nemajú len zle informujúcu osobu, ktorá v tom má zmätok. Keďže som včera šiel okolo pobočky Zuno v bratislavskej Eurovei, zastavil som sa tam a overil si informáciu, ktorú som dostal. Na „preplnenej“ pobočke Zuna som sa relatívne znudeného pracovníka ešte raz opýtal, či si môžem otvoriť druhý účet. Dostal som priamu odpoveď, ktorá sa v podstate zhodovala s odpoveďou z facebooku: „Ak už máte u nás jeden účet otvorený v eurách, nemôžete si otvoriť ďalší účet v eurách. Vaše ID číslo je párované s vašim rodným číslom. Takže môžete mať v banke Zuno len 1 účet.“

Nezisťoval som, či aj iné banky podobného typu ako Zuno majú takýto systém, ale tomu hovorím prúser roka. V čase keď sa banky bijú o každého klienta, aby na účet uložili svoje peniaze vám Zuno dá len jeden účet. Pokiaľ potrebujete z určitého dôvodu dva účty máte proste smolu. Do banky predsa vkladáme peniaze z určitého dôvodu a nie len tak, že nemáme čo robiť.
Nebudem tu rozvádzať prečo potrebujem dva samostatné účty, asi by som to neriešil, ak by mi stačil jeden. Myslim, že to nie je taká zložitá požiadavka od zákazníka. Možno raz práve Zuno na základe aj takéhoto blogu opraví aj ďalšie nezmyselné veci, ktoré niekto na začiatku existencie ich systému definoval. Ako napríklad - zavedenie druhého disponenta k účtu, ktorá im tiež nefunguje. Zatiaľ však budú musieť moje peniaze nájsť domov v inej banke. Škoda relatívne dobrého produktu s viac ako detskými chybami, ktoré nie sú vyriešené ani rok od spustenia tejto banky.

Peter Řehánek

Peter Řehánek

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Bratislavčan, Vrakunčan, Online marketérPeter Řehánek Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu